«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі
Мариновка ауылының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
2023-2024 оқу жылы
Мектепалды және мектептің сабақтастық жөніндегі жұмыс туралы
ЕСЕП
Мақсаты:
мектепке дейiнгi бөлiмнен мектепке көшу кезiнде сабақтастық пен табысты бейiмделудi құру.
- мектепке дейінгі және бірінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, үздіксіз
білім беру жүйесін қамтамасыз ету.
- әрбір баланың танымдық белсенділігін, дербестігін, шығармашылығын дамыту үшін мектепке
дейінгі бөлімде және мектепте қолайлы жағдайлар жасау.
- мектепке дейінгі бөлімнің балаларын мектептегі оқыту перспективасымен қызықтырып, мектепте оқуға деген ынтасын ояту.
Нәтиже:
мектепке дейінгі балаларды мектепке одан әрі ойдағыдай бейімдеу. Мектепке дейінгі бөлімше мен
мектеп арасындағы сабақтастық жөніндегі жұмысты ұйымдастыру бірнеше кезеңді қамтыды:
1. Сабақтастықты қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен қызметтің іс-шаралар жоспарын жасау;
2. Белгіленген жоспарды іске асыру, яғни бүкіл оқу жылы ішінде жоспарланған іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.
Барлық жұмыс үш негізгі бағыт бойынша жүргізілді:
• балалармен және ата-аналармен ұйымдастыру жұмысы;
• әдістемелік жұмыс;
• психологиялық және түзету-дамыту жұмысы.
Мектепалды және мектептің сабақтастық жөніндегі жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылы
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Мектеп пен мектепалды бірлескен жұмыс жоспарын талқылау және бекіту |
Қыркүйек |
Тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімі, директордың орынбасары |
2 |
Мектепке психологиялық дайындық деңгейін тексеру |
Сәуір |
Педагог-психолог |
3 |
Бастауыш сынып мұғалімдерінің дайындық топтарында сөйлеуді дамыту, математика сабақтарын бақылауы. |
Қараша
Қаңтар |
Воспитатели, учителя начальных классов |
4 |
Дайындық тобының бастауыш балалар мектебіне экскурсия |
Тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімі |
|
5 |
Жоғары сынып оқушыларын мектепалды ертеңгіліктерді өткізуге қатыстыру. |
Жыл бойы |
Тәрбиешілер, музыка мұғалімі |
6 |
«Қозғалыс - мектеп жасына дейінгі балалар денсаулығының негізі » семинары |
Сәуір |
Тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімі |
7 |
Болашақ бірінші сынып оқушыларының мұғалімімен танысу |
Сәуір |
Тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімі |
8 |
Бастауыш мектепте білім беру бағытын жалғастыру үшін құжаттарын дайындау |
Мамыр |
Тәрбиешілер, бастауыш сынып мұғалімі |
БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС
Балалармен жұмыс жыл бойы мектепке дейінгі балаларды «мектеп» ұғымымен таныстыруға бағытталды.
Балалар білді: мектеп дегеніміз не? Неге мектепке бару керек? Мұғалім деген кім? Сабақ, өзгеріс дегеніміз не? және т.б.
Балалардың тұрақты қызығушылығын қолдау үшін біз әртүрлі жұмыс түрлерін пайдаландық:
1. Ұйымдастырылған білім беру қызметі.
2. Мектеп туралы әңгімелер.
3. «Мектеп» картинасын және мектеп тақырыбындағы иллюстрацияларды қарау.
4. Мектепке экскурсиялар.
5. «Менің болашақ мектебім» балалар жұмыстарының көрмесі.
6. Мектеп өмірі туралы балалар көркем әдебиетін оқу және талдау, өлең жаттау.
7. Мақал және сөздермен танысу.
8. Мектеп керек-жарақтарын қарастыру және олар туралы жұмбақтар жасау.
9. Мектеп тақырыбындағы сөздік және дидактикалық ойындар.
10. «Мектеп» сюжеттік-рөлдік ойыны. Бұл жұмыстың нәтижесінде мектеп жасына дейінгі балалардың
мектепте білім алуға деген қызығушылығы, оқуға деген ынтасы пайда болды, мектепке, мұғалімге деген оң көзқарас қалыптасты.
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс жыл бойы балаларды мектепке дайындау
мәселелері бойынша ата-аналарды ағартуға бағытталды.
Жыл басында баланың мектеп өмірі қарсаңында отбасының көңіл-күйін зерттеу үшін ата-аналарға сауалнама
жүргізілді. «Сіздің ойыңызша, баланың мектепке дайындығы неде?» Ата-аналар үшін арнайы топтардағы
«Жақында мектепке» папкалары дайындалды, онда олар пайдалы ақпарат таба алды. Жыл бойы ата-аналар
үшін келесі тақырыптар бойынша кеңестер ұйымдастырылды: «Балалардың мектепке психологиялық дайындығы»,
«Мектепте сәтті оқу үшін 6-7 жастағы балалардың дербестігін қалыптастыру», «6-7 жастағы бала не білуі тиіс»,
«Балаңызды мектепке беруге дайынсыз ба?»
Ата-аналарды оқыту және ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету мақсатында балалары әртүрлі
себептермен мектепке дейінгі ұйымдарға бармай жүрген ата-аналармен кездесу өткізілді.
Сонымен қатар мектепке дейінгі тәрбиені дамытудың басым бағыты ретінде қазақ тілінде оқытатын
мектепке дейінгі ұйымдарға балаларды тарту мақсатында түсіндіру жұмыстары жүргізілуде.
ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
«Мектепке дейінгі - бастауыш білім беру» жүйесіндегі әдістемелік жұмыс тәрбиешілердің, мұғалімдердің,
балалар мен ата-аналардың жемісті ынтымақтастығына бағытталған. Мектеп мұғалімдері мектепке дейінгі
бөлімде қолданылатын жұмыс формалары мен әдістерімен жақынырақ танысуға, жұмыс істейтін тәрбиешілерге
бағдарламаның негізгі талаптарын білуге, өздерінің болашақ бірінші сынып оқушыларын үйреншікті жағдайда
көруге мүмкіндік алды. Ал мектепалды тәрбиешілері 1 сынып оқушыларына арналған бағдарламалармен танысып,
бастауыш сынып мұғалімдері жұмысының негізгі бағыттарын біліп, өз түлектерін мектептегі сабақтарда көре алады.
Жүргізілген жұмысты талдау мектепке дейінгі бөлімше мен мектеп арасындағы сабақтастықты шешуде
таңдалған бағыттардың дұрыстығын растайды. Олар өзекті, тәрбиеші мен мұғалімге бір-бірін түсінуге
көмектеседі, ал біздің балаларымыз - мектеп әлеміне ауыртпалықсыз кіруге көмектеседі