"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Мариновка ауылының №2 жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 села Мариновка отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

https://instagram.com/marinovka_2_zhbbm?igshid=4f3le0l0q03o

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100033165910628

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қыз-қылығымен көрікті» қыз балалармен жүргізілген психологиялық тренингтің қорытындысы

08.10.2018

«Қыз-қылығымен

көрікті» қыз балалармен жүргізілген психологиялық тренингтің қорытындысы

 

Мақсаты:Қыз балалардың бойындағы жағымды қасиеттерін шыңдау, әр сынып қыздарының арасында достық қасиет қалыптастыру.

Күні:05.10.2018ж.

Сынып: 7-11

Жұмыс барысы: «Танысу тренингі»Оқушылар бір-бірімен жақын танысу үшін шеңбер бойымен тұрғызып, өз атын және өз аты қай әріптен басталса, сол әріптен басталатын сын есім қосып айтқызу. Ең соңынан қалауы бойынша 1-2 балаға бәрінің атын сын есімімен қосып қайталату.

2.   «Күн шуағы» жаттығуы. Қыз балалардың бойында қандай қасиеттер болу керек?- деп сұрай келе,

өз бойындағы қандай жағымды қасиет бар, соны білу және күн шуағына жазу.

3.   «Достық торы» жаттығуы. Қыз балалар арасында достық қалыпты, достық қарым-қатынасты қалыптастыру мақсатында өз бойларындағы ерекше қасиеттерін айтты. Бір-бірлерін дұрыс түсіну үшін қандай қасиеттерін бойымыздан табылу керек (келісім, сыйластық т.б.) Көптеген қасиетті айта отырып, жіпті бір-біріне лақтырып отырды. Соңында тор шықты, торды «достық торы» деп атап, достығымыз нығая берсін деп қорытындыланды.

4.   «Тілек айту» Қыз балалар бір-біріне жақсы тілек айтып, тренингтік жаттығу қорытындыланды.

  Қорытынды: Қыз балалар бір-бірімен жақын танысып, бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін білді. Жаттығу басында тұйықталып тұрған қыздар ашылып, жаттығу соңына қарай белсенділік танытты. Бұл балалар алдағы уақыттта осындай жаттығулар болып тұрса деген тілектерін айтты. Барлығы қызыға қатысты.  

Педагог-психолог: Достаева С.

Просмотров: 504

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст